14-08

14 augustus 2022 - Châtel-Montagne, Frankrijk

Dag drie van ons camper avontuur. Vanochtend vroeg vertrokken vanuit het puntje van Luxemburg naar camping domaine la chabanne. Onderweg even ontbeten bij een tankstation, wat heel leuk leek, maar door de wespen flink werd verpest. Voor mij (Simone) in ieder geval… haha! Zo kan ik niet lekker eten als die dingen de hele tijd naar me toe vliegen… dus uiteindelijk at ik in de bus en mama buiten op een bankje. Maarja. Daarna lekker doorgereden en na 8 uur (met stops) dan aangekomen op de camping! Vlak voordat we er waren begon het nog te storten van de regen. Dat hadden we even niet verwacht… op een gegeven moment zelfs een grote bliksemschicht iets verderop! Maar toen we eenmaal op de camping waren, begon de zon weer lekker te schijnen. Heerlijk! Het is een prachtige camping, midden in de natuur! In het restaurantje hebben we vervolgens lekker gegeten en toen lekker relaxen. We hebben besloten twee nachten op deze camping te blijven, zodat we morgen wat meer tijd hebben voor relaxen en/of fietsen etc. Morgen dus even afkicken van het rijden haha! Groetjess!