15-08

15 augustus 2022 - Châtel-Montagne, Frankrijk

Day number four… Vandaag verbleven wij op dezelfde camping, dus we hadden lekker een dagje niks. Ook lekker! Vanochtend wilde we buiten ontbijten, maar helaas begon het te regenen, dus gauw naar binnen haha! Maar dat niet alleen, want de regen heeft onze plannen helemaal omgegooid. De bedoeling was om naar het meer van Annecy te gaan en vervolgens noord Italië in te rijden. Maar door de slechte voorspellingen zagen we dat niet echt meer zitten en hebben besloten de andere kant op te gaan. De kust van Frankrijk! Ook heel mooi natuurlijk, althans, we zijn er nog nooit geweest, maar het zal wel mooi zijn haha! Dus even ons plan helemaal om. Toen we dat allemaal gedaan hadden, was het echt tijd om te relaxen. Mama is gaan fietsen en ik ben lekker in de bus blijven chillen. Maar mama der fietstocht liep ook niet helemaal zoals verwacht. Na een lekkere daling was het tijd voor een klim. Na een paar kilometer had ze daar wel genoeg van en wilde mij al opbellen om der op te halen. Maar ze zag op Google maps nog een andere route naar de camping die maar 8 km was. Had ze dat nou maar niet gedaan, want fietsen kwam er niet veel meer van. Het paadje was onbegaanbaar… ze moest zelfs door beekjes en over stenen lopen! Maar na twee uur te hebben gedaan over die 8 km was ze toch op de camping aangekomen. Gelukkig maar! Toen zijn we lekker gaan zwemmen en hebben daarna pizza gegeten. Jammie! Daarna even getafeltennist en toen lekker in onze luchtzitzakken buiten gezeten, gepuzzeld en naar de adembenemende sterrenhemel gekeken. Een geslaagde dag dus. Voor morgen dus richting de kust, nog niet helemaal hoor! Groetjess!

1. Maria:
    16 augustus 2022
    Ooo die Corien 🙃
    Nooit een kortere route vertrouwen..
    De Franse westkust is mooi, dus dat zal vast goed komen..
    Lekker verder genieten❤️ en doe voorzichtig!