13-08

13 augustus 2022 - Luxemburg, Luxemburg

De tweede dag… Vanochtend de nieuwe camping geboekt, in Luxemburg, tegen de grens van Frankrijk aan. Dus vandaag bijna heel Luxemburg doorkruist! En wat was het mooi! Het begint nu wel echt op buitenland te lijken… We passeren steeds meer leuke dorpjes en steeds steilere hellingen… Het hoogste percentage vandaag was 11%. Maar onze bus houdt, zelfs dat, nog goed vol. Gelukkig maar… Vandaag iets vroeger op de camping aangekomen wat zorgde voor wat meer tijd hier. Maar veel tijd hielden we niet over, want met de volgende dag al in ons hoofd, werd de tijd ons zo weggeroofd. Wat zullen we nou doen? We willen in ieder geval morgen veel kilometers maken. Misschien wel meer van Annecy… Maar helaas zat daar echt alles, maar dan ook alles vol. Wat dan? Na lang zoeken kwamen we iets tegen wat ook erg mooi was en ietsje minder ver. Dus morgen gaan we naar……  camping Domaine la Chabanne. Het ziet er veel belovend uit, dus we kunnen niet wachten. Morgen dus een lekkere rij dag voor de boeg! We vertrekken vroeg, dus voor nu welterusten.