12-08

12 augustus 2022 - Robertville, België

De eerste dag is alweer voorbij. Eerst iedereen even uitgezwaaid en toen onderweg gegaan naar onze eerste stop… Albert Heijn Schipluiden, waar ons een lekker warme gevulde koek stond te wachten. Heerlijk! Even wat boodschapjes gedaan en toen kon de reis echt beginnen! Het eerste stuk de snelweg gepakt tot iets over de grens in België. Daar weer even gestopt en toen een stuk binnendoor gereden. Het was prima, het begin van België is niet al te mooi haha! Maar beter dan de hele tijd snelweg. Toen op zoek gegaan naar een camping. Dit was nog wel even zoeken, want zoals we al dachten zit in het hoogseizoen natuurlijk een hoop vol. Dit was dan ook wel te merken. Maar na een hoop zoeken is het ons dan toch gelukt en kwamen we uit op camping Anderegg. Ingetikt op Google maps en toen wel de snelweg gepakt, omdat het anders wel erg laat werd. De route werd wel steeds mooier. We gingen namelijk richting de ardennen en dat was wel te zien. Mooie bergen en veel groen. Prachtig! Zo ook nog een paar haarspeldbochten gehad onderweg naar de camping. Dit was wel even spannend, maar de bus doet het goed! :) Aangekomen even de spullen uitgezocht en de bus geordend, even gegeten, gedoucht, gerelaxt en nu tijd om te gaan slapen… Morgen rijden door Luxembourg! Ben benieuwd:))

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl